Sunday, March 21, 2010


TA TAW!!!
Xtaw cna nk explain..yg ak taw,..ak cgt2 boring belaja skunk..cm xdak mood ja..MYBE pasai budak2 kelas ak yg salu 'ad hal'..umhh...tah larh...aku pown pening,ak pown bkn la baek cgt..cma kurang mlibatkan dri ja lam hdup dorang.!!
hari nie aku dok ciapkan input2 presentation economic for wednesday..tp perasaan ak tah mana2 la duduk skunk..mybe kt umah,mall,tasik..aku pown ta taw..huh perit asa nk abehkan diploma nie ja pown..da taun lst nie..lg2 jd haru biru kaler langit...
ak nie byk angan2 taw dri kecik2 lg...bla bpak aku tnya"kak ngah,bla besar nk jd pa'...mmg cepat2 ak akan jwb...'doktar la abah...'ak asa 2 mmg jwapan stereotaip la yg salu kta dgr bla tnya budak2 KAN,KAN..heeee!!!bla ku da xbpa dewasa nie..aku mula pkr..pa sbnrnya cita2 aku..???confius jgk....businesswomen,banker,LECTURE..???tah larh...lam hatie skunk "jnji dpt keja goverment da kire ok cgt la tuhhh...'
bwu2 nie aku jmpe rmai mbe sekolah dlu kt fb..hepy la jgk...tp sedikit sgn larh..sal dorang da msuk U yg hbt2 n da berjaya larh...da dpt degree la,odway amek master pown ada taw..huh hbt...tp ak ttp bersyukur pasal aku dpt jgk masuk UiTM nie...heee!!maseh UiTM,UiTm ttp d hatie..(tetiba)haha..



No comments:

Post a Comment