Sunday, March 21, 2010

<-------study VS kawen-------->



continue study or kawen....!!!!
soklan nie salu bermain lam fikiran ak...every hours-minutes-second-huh!!!im tired to think about dat..
musti korang igt aku nie gtal cgt nak kwen kan...kan..kan..heeee!!!tah larh...
mybe sb aku da lme cgt kowt couple d+++ dengki plaks tgk mbe2 ak yg darh ad anak..(pdahal aku bwu 22taun)
kne pkr semasak2nya dlu b4 wat kpsan,nati bla da '
megi da kembang' pa pown xdak gna...ak asa dia mmg bleh jga aku...tp ak nk campak mana cita2 aku tuhhhh..ish2...*melugainya aku..pkr2 punya pkr nie alternative yg aku dpt:

klu aku belaja:
  • education level ak akan lebih tggi n berjaya la kowt..(dpt gaji lebey)ngeh.
  • leh larh enjoy lg..sal muda g..(enjoy yg sihat taw)
  • bleh tlg family ak terchenta.





klu aku kwen:
  • aku bleh keje ngan diploma ak(cukup kew)haha.
  • sambung study degree PJJ-tp course terhad.
  • dkt ngan family n si dia..




which one d best.......????i need ur help...




*nk muntah=dialek kedah..

No comments:

Post a Comment