Monday, August 23, 2010

rindu nk berblog!!huuuuu~~~

sbrnya aku bukan bz sgt or byk reja sb xupdate blog..aku sbrnya lupa 'PASSWORD' blog aku..he3...
plek btol aku nie kan..al-maklum la da tua..haha..byk kali aku dok tekan2..last rnie tuhan beri aku keizinan untuk bukak.i did it.

lma xtls da xreti da,byk benda nk cta sbnqnya..hari nie kbtlan freee..tp xfree sgt la.haha.pasai sok ada test IB,n next week da Test ETR,Test RM-(bukan Ringgit Malaysia taw)heee..RESEARCH METHALOGY..law xlsh eja larh..ngan projek2 n asmgment.huh pdt jgk la otak kecik aku nie..suma nk antar b4 RAYA.igt dan ka...??kan..kan..?heeeeee...

MUNGKIN...mungkin la.....ulang lg mungkin...'AKU XBLIK UMAH MGU NIE'...pasai xpenah la hari mmgu aku ada kt BUMI PERLIS nie..heeee...sumanya blik alor staq tuhh..dkt ja..jgn jeles..(xdak cpa aih nk jeles)haha..
weekend lepas,aku g la kursus Praperkahwinan erti kat laen kursus kawen.huh!sgt la cemuih thap cipan..kalu xwajib amek,mampuih aku xp darh...
mngu lepas ctie mcm xctie,bz sgt..urus hal bju la,pelamin la,jurucameranye..huh dpt jgk pala nk pkq..
eh lupa plaks,aku sbnqnya da bertunang ngan buah hati pengerang jantung aku..heeee!!da dkt 3 bulan da..
plan nk nikah raya ke -2 nati..
suma d jemput ya.
tp kad xciap lg...
rpanya nk kwen nie ssh jgk taw..
byk borang yg kna isi.
yg PENTING...suma borangnya kna tulis 'JAWI"....huh payah...2 la msa ustaz ajaq dl lena..zzZZZZZZzzz~~~~
pyh-pyh-pyh-senang-senang-pyg-senang-
okey la.
aku nk study dlam tidow sat....DADADIDIDUUUUU....

No comments:

Post a Comment